Nytt med hem

Länge sedan jag bloggade nu känns det som.
Men idag fick jag gå upp 07.00 för mamma skulle till tandläkaren till 09.00
och efter det åkte vi till valbo. Så medans mamma har hos tandläkaren så åkte
pappa, jag och Anton runt lite i Ockelbo. Vi åkte ner mot ridskolan och åkte runt nå sjö.
Sen när mamma blev klar så åkte vi mot valbo, fick ett Linne av mamma där.
När vi handlat klart så åkte vi vidare, tror vi åkte till Biltema och släppte av pappa där
sen åkte mamma, jag o Anton vidare till Ica-Maxi.
Efter det åkte vi till Dollar$store, där fick jag en förpackning hårsnoddar och ett par solglasögon.
Vi beställde även med Thaimat med hem, första gången!
Och gud vad mycket mat det var, men gott som tusan! Så nu är jag grymt mätt hela kvällen.
Imorgon ska jag till tandläkaren kvart i 9, ska spänna tandställningen.
Efter det åker vi nog och fikar lite, får se om jag får slösa mina ynka 92kr imorn istället då.
Mamma och pappa ska kanske titta på en ny soffa iallafall.
Igår kväll startade ju den nya serien "Alcatraz", hel grym serie alltså. Mycket action, dock lite rå men den är super häftig och bra.
Bloggar kanske mer ikväll eller så fixar jag något tidsinställt inlägg till imorgon.
Grått linne - Bikbok
Solglasögon - Dollarstore
Kommentarer
Postat av: Marie

Så fint du fått med dig hem =D, lycka till hos tandläkaren

2012-04-10 @ 19:17:16
URL: http://myflowergirlblogg.se

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: