Tid över

Slänger in ett inlägg, det är ändå inget på tven.
Gjorde typ inget igår, gick till Linus vid 7, tittade på Wrong Turn 4 och pratade.
Kom väl hem runt halv 11 någon gång, tittade på slutet av första "Sagan om ringen" filmen sen gick skräck filmen Jag vet vad du gjorde förra sommaren så tittade på den sen gick jag och la mig.
Har mått lite sådär idag, haft ont i huvet hela dagen nästan och är sjukt trött så ska snart lägga mig.
Har suttit inne vid tven hela dagen utom när jag följde med mamma till gravarna och vattnade m.m.:)
Imorgon ska jag, pappa och Anton åka till stan en sväng. Får se om jag kanske hittar något mer linne kanske.
På tisdag ska jag va med Tezz och Linus.:) Ha det bra nu! ♥
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: