Stora eller små bloggar?

Vilka bloggar tycker ni bäst om att läsa?
Stora och kända bloggar eller lite mindre kända och mindre blogar?

Jag läser helst mindre bloggar, visst händer det att jag kikar in på något riktigt stor/känd blogg ibland också.
Men oftast håller jag mig till inte så stora bloggare, jag tycker det är mycket roligare att läsa och kommentera dom bloggarna, eftersom dom stora bloggarna får man ibland oftast inte svar på t.ex kommentarerna.
Och sen sak till, jag läser 2 hästbloggar bara men en massa fotobloggar, och jag kom på mig idag att alla fotobloggar jag läser, ägararna till dom bloggarna har en Nikon kamera..
Jag läser INGEN fotoblogg som har en Canon eller någon annan kameran, och det är inget jag valt själv utan det har bara blivit så, lite mystiskt!


Nikon D3100- AF-S 18-55mm♥
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: