Tror ni på andar?

Tänkte ta upp ett litet intressant ämne som jag tycker om och därefter fått bloggnamnet.

Tror du på andar?

Jag själv tror på andar och har alltid varit intresserad om det.
Spöken och andar är lite olika saker, tycker i alla fall jag.
Jag tittar varje måndag på "Det Okända" och varje tisdag på "Ghost Whisperer"
.
Båda programmen är väldigt intressanta, "Det okända" är ju verkligt.
Medans "Ghost Whisperer" är lite mer overkligt.

Jag har varit med om lite:


Jag har själv varit med om lite olika saker.
Första gången var när jag, mamma, pappa och Anton bodde kvar på skomakargatan.
Pappa hade åkt och jobbat (jag kanske var runt 5 år här) och jag, anton (som då var 3 år) och mamma
låg inne i mammas och pappas säng och sov.
Men jag brukade ofta kunna vakna om nätterna då, så en natt vaknade
jag.
Och det lät som om någon höll på inne i köket med kastruller, ni vet som när man tar
upp en kastrull ur lådan eller skafferiet och lägger ner den.
Just nu lät det, och pappa hade ju åkt och jobbat, mamma sov och Anton sov också.
Sen har det varit lite små saker och så, sen 2007 flyttade vi hit till stormarnsgatan.
Och min säng stog så jag hade fötterna vid fönstret.
Och en natt vaknade jag och tittade omkring i rummet, det var ju typ kolsvart utom ljuset som kom in genom fönstret.
Och sen såg jag typ en skugga vid mina fötter, det stog typ lutad över sängen, nästan som om den tittade
ut genom fönstret.
Blev vättskrämd och vågade inte röra mig, efter det låg jag vaken någon timme men vågade inte titta upp från täcke.
Sen har det hänt småsaker här, blir lite smått skrämd ibland men är van nu.
Tror det är mormor eller morfar som är och hälsar på. :)


Har DU varit med om något?
Kommentera och berätta så kanske jag publicerar just DIN kommentar !
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: