Värsta jag vet

Det värsta jag vet är när vissta människor försöker vara bättre på något
än vad dom egentligen är. Det stör mig något helt otroligt!
Dom tror att dom är bra men det är inte dom själva som gör jobbet, och dom ser
så glada och tror hela tiden att det är dom som gjort allt jobb.
Och sak till är när bloggare tigger om bloglovin byten, typ skriver och kommenterar
andras bloggar för att själv få fler följare...:/ Så omoget, man ska själv bestämma när man
vill följa en blogg, och då ska man ju även tycka om den också.
Litet snabbt åsikts inlägg då!
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: