Fotografering och flumm !

Hejsan!
Vaknade runt elva idag, satt mig här en stund och sen gick jag ner och fikade.
Runt tio i ett gick jag ner mot konsum där jag skulle möta Ellen och Mickan.
Runt tio över kanske dom kom, då gick vi ner mot båhamn.
Och där finns det lite, lite skog eller vad man ska kalla det, med vattnet lite nedanför.
Så där fotade vi, Ellen fotade mig till min nya header, får se när jag kan få bilderna.
Vi hade tur som hade solen med oss idag, så mycket roligare att fota när solen är framme.
Sen så gick vi hem till Ellen, där åt vi lite och sen satt vi oss vid datorn.
Sen runt fyra tror jag, så gick vi ut igen och tog med oss pulka och lite sånt
och gick och åkte. ;)
Fem gick vi hem till Ellen igen, satt oss vid datorn och tittade på lite videos.
Runt kvart i sex åkte Mickan hem, sen runt fem över kom mamma och hämtade mig.
Nu jag jag ätit, suttit här en stund och tittat på ponnyakuten.
Ska redigera lite bilder och ev ladda upp några här, kan bjuda på en bild till att börja med på mig. :)



Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: