Hela dagen i stallet

Idag väckte mamma mig halv sju.
Gick ner, tittade på tv och satt på mig ridbyxorna och tröja.
Sen fixade vi lite och så, halv åtta åkte hela familjen mot stallet.
När vi kom dit satt vi på alla hästar täcken och sen släppte vi ut dem.
Mockade, bytte vatten och sen vägde vi upp eftermiddags höet och la in det
i boxarna.
Sen vägde vi upp lunch höet och gav det till hästarna i hagarna, efter det så
fikade vi lite och sen la vi i havre/korn m.m i krubborna och så.
Sen åkte vi till farbror och hälsade på, vi fikade lite och lekte med Tummen och så.
Halv tre åkte vi tillbaka till stallet, började ta in hästarna, vissa hade bråttom så
det var lite svårt eftersom det var halt som attan på vägen. :/
Så man kunde inte hålla imot om dom hade bråttom.
Daze var värst för mig, hon små stegra lite på vägen och så. ;)
Men annars gick det super bra idag, fotade lite också.
Nu har jag duschat, ätit, fixat header åt Ida och nu ska jag slappa framför tven.
Klockan nio börjar "Mumien" som vi ska titta på.
Någon solig dag ska jag försöka få med mig någon som vill fota "mig" till en ny header. :p
Någon frivillig? ;)

Molly ♥

Marshalls hovar!


Marshall :)
Kommentarer
Postat av: Ida :)

hej, jag skulle kunna hjälpa dig o fota lite, om du vill alltså :)

2012-01-21 @ 20:57:40
URL: http://ryttarida.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: