Katter VS hundar

Vad tycker ni?
Vilken är bäst?

Jag tycker katter är lite bättre, då katter luktar mindre.
Hundar luktar väldigt starkt, och då ska vi inte tala om blöta hundar.
Jag älskar att ut och gå med hundar, och att man kan köra agility med dom och en massa
fler saker.
Katter sover bara, är ute och äter möss/råttor och är inne och äter.
Om hundar inte luktade som dom gör så skulle jag gärna ha en.
Nu har jag två katter, och dom sköter sig ju stort sätt själva.
Det ända man behöver göra är att mata dom, maska av dem och plocka bort fästingar på sommaren.

Men det är bara vad "jag" tycker, så vad tycker ni?
Kommentera er åsikt om detta.

Varför jag skrev detta inlägg är för att skriva något annat än bara vad jag gör om dagarna i minsta
lilla detalj.
Jag ska försöka skriva fler inlägg med mina åsikter och tankar om saker och ting. :)

Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: