Min kamera utrustning

Detta inlägg kommer att uppdateras ibland vart efter jag köper nya saker till
kameran eller fotograferingen.

Det jag har just nu:

Min kamera är en Nikon D3100.
Jag har 2 objektiv, jag har AF-S NIKKOR 18-55mm 1:3.5-5.6G och ett AF-S NIKKOR 55-200mm 1:4-5.6G.
Till 55-200mm objektivet har jag även ett "Kenko •Digital Filter MC UV 52mm" och ett "Nikon HB-34 motljusskydd".
Sen har jag en batterihållare "Nikon Battery Charger MH-24", har självklart ett batteri också "Nikon LITHIUM ION BATTERY PACK EN-EL14 7.4 V 1030mAh 7.7Wh"
Sen har jag en kamera väska av märket "Lowepro".



Mina planer på att köpa:

Några saker som jag ska köpa är ett macro objektiv, letar för fullt just nu.
Något förslag på något bra? ;)
Och sen en större kamera väska, den jag har nu är alldeles för liten.
Vill gärna kunna ta med båda objektiven, laddaren och batterihållaren.


Har ni några funderingar så kommentera och fråga !
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: