Ny header snart?

Börjar tröttna på färgerna och headern nu, vill göra något lite mer avancerat!
Någon som vill hjälpa mig kanske? :p
Är inte sp jätte bra på det,  eller jag bra och bra, jag får till det
men man kan göra så mycket mer som inte jag kan.
Så senare idag eller på fredag kanske jag börjar på en ny header.
Fast ska fundera på vilka färger jag ska ha på texterna och bakgrunds bilden.
Några förslag? Och en sak till, jag börjar tröttna på att blogga när ni inte kommenterar... :/
Så ni får börja kommentera mer annars vet man aldrig vad som händer med bloggen!!

Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: