One Direction♥

Hej, nyss ätit nudlar.
Ligger i soffan under filten och lyssnar på One Direction. <3
Funderar på om jag ska ta mig ut och fota något idag, fast tror det är slut på batteri
i kameran, annars får jag nog fixa liten med bloggen och så.
Gick i skolan till två, bussen kom treton över ungefär, vi hade idrott sista lektionen.
Gick rätt så bra, vi hade två tjejer från 9an som lädde idrotten idag. :p
Fast vi körde idioten i början, och då springer man ju, blev skit trött efter en liten stund bara. x)
Imorgon är det ridninge, får se om jag har Molly igen.´
Bloggar mer senare ikväll!
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: