Ridningen kmr imorgon..

Bloggar om ridningen imorgon, ska äta nu och sen titta på tv och sova.
Iaf så har jag varit till gävle hos tandläkaren igen och satt in rälsen. :p
Sen gick pappa och jag o fikade, sen åkte vi hemåt, åkte omkring lite i bergby
för att jag skulle komma tbx vid skolan till lunch, orkade in gå på svenska lektionen
som det var typ en kvart kvar på bara.
Men han jobba fem minuter där iaf, och sen var det lunch.
Efter det, musik, vi körde typ "Så ska det låta", vi hade vikarie för vår musiklärare var sjuk.. :/
Men vi körde killarna mot tjejerna, tjejerna vann med 53-41. ;D
Kram på er och godnatt! ♥
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: