Badminton spel

 
Det blev fin väder här nu på eftermiddagen, så när mamma kom hem så åt vi sen tog vi en cykeltur.
Riktigt skönt att komma ut. När vi kom hem satt jag på en film, men pappa kom in efter en stund och frågade om vi skulle sätta upp badminton nätet. Så gick ut, och medans pappa fixade lite med det så studsade jag studsmatta en stund. När pappa var klar så började vi spela, efter ett tag precis när jag skulle skjuta iväg den där "bollen" så gick racketen av, haha. Anton kom ut och spelade lite med pappa så jag gick in och hämtade lite dricka sen satt jag mig och tittade när dom spelade. Efter det spelade pappa och jag en stund till innan myggarna blev allt för jobbiga.
Kommentarer
Postat av: Neha

Vilken fin bild:D

Svar: Tack :D
Elin - Hobbyfotograf

2012-07-19 @ 10:24:10
URL: http://Nehaexponerar.blogg.se

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: