Bakning, bilder o foto

 
Har hunnit med att baka dom två sockerkakorna som jag skulle baka till imorgon, nu ska jag börja med en sak i photoshop som också ska vara till imorgon.
Lite senare har jag tänk gå ut och fota, kanske drar med brorsan ut så han får hjälpa mig med lite saker.
Ska fortsätta redigeringen av Kolmården bilderna också, det är ju några stycken så det tar tid.
Men det dyker upp lite fler bilder under dagen.
Igår la jag in en dropdown meny också, alla gånger jag testat förut så har jag inte förstått hur man lagt in nya länkar i undermenyn, men nu förstår jag så la in en igår med mina vanligaste kategorier, och arkiv m.m.
Kommentarer
Postat av: Marie - Numera dalkulla ♡

Ohh bilder från kolmården låter roligt att se. Samt så duktig du är, fint du gjort om här inne

Svar: Håller på att fixa ett inlägg med några nu, tack :)
Elin - Hobbyfotograf

2012-07-04 @ 14:04:20
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: