Hemma igen

 
Äntligen är vi hemma från kolmården igen, vi åkte kl. 5 igår på morgonen.
Vet inte när vi kom fram men vi började med att gå upp och titta på alla djuren eftersom vi inte fick tillgång till hotellrummet förens kl.3.
Fotade kanske 900 bilder igår, sen 500 idag kanske? Vet inte riktigt.
Vi gick på delfinshowen både igår och idag, vi fick riktigt bra platser långt fram både fotade och filmade lite.
Vi åkte ju såklart linbanan också, den åkte vi också båda dagarna, fantastiskt!
Kommer bilder och så när jag laddat över dom och redigerat lite.:)
Kommentarer
Postat av: Daniela

Vad använder du för kamera? :)

Svar: Jag fotar med min Nikon D3100 :)
Elin - Hobbyfotograf

2012-07-02 @ 11:29:06
URL: http://powerpony.blogg.se

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: