Hemma

 
Hemma igen nu då.
Haft en skön helg ute på sjön, vi åkte inte dit vi tänkt åka för det sjöade nå grymt i fredags så vi åkte till midsommarviken istället. Har badat, fotat lite och ätit hela helgen typ.
Ska gå ut och fota och äta glass nu, sen ska jag fixa ihop ett inlägg med bilder.
Var för slö för att göra ett sånt till helgen, imorgon ska mamma, jag och Anton åka till Gävle/Valbo och köpa lite nya kläder m.m in för skolan. Behöver minst 1 par jeans, shorts, något/några linnen och ev nå nya skor.
Det blir säkert något mer men kommer iallafall inte blogga något för vi blir borta hela dagen.
Kommentarer
Postat av: Ellen

Jeans kan du få av mig :P

2012-07-29 @ 22:57:22
URL: http://fotografiaa.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: