Påväg hem med båten

 
Är på väg hem från sjön, det är lite sjöigt.
Börjar må illa att att sitta här vid datorn samtidigt som vi åker så får bli ett snabbt inlägg.
I förrgår var vi hos morbror hela dagen som fyllde 50 år, det var super roligt, speciellt på kvällen, haha!
Igår åkte vi ut på sjön direkt på förmiddagen, sen har vi ätit, sovit och fikat bara och nu är vi påväg hem.
När vi kommer hem är det duscha som gäller och sen iväg på kalas hos kusin.
Hade inte kameran med så inga bilder, men har tänk ladda upp lite bilder från midsommar morgonen när pappa och jag var upp och tittade/fotade soluppgången.:)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: