Sommar kvällen

Nikon D3100 + AF-S 50mm f/1.8G
 
När vi var påväg hem från gävle igår så försvann alla moln och solen kom fram.
Och som ni vet så blir det ju fantastiskt fotoljus som jag var tvungen att utnyttja.
Så skyndade mig in och hämtade kameran och sen började jag fota.
Och där ljuset var som finast var i häcken vid vägen, sen hamnade jag på mage i gräset och fotade det som ni ser på översta bilden, haha!
Kommer några bilder på Hanna och Calle senare idag, får se om det kommer nå fler bilden från stallet kanske.
Måste säga igen att jag verkligen älskar 50mm.
Kommentarer
Postat av: Marie

Finfina bilder

2012-07-12 @ 23:47:38
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: