En snabbis

Snabbt inlägg får det bli idag, hade skrivit ett långt men när jag skulle spara det i utkast så fungerade det tydligen inte så det blev inte sparat.
Iallafall så vet ni ju att Christine och Tezz sov här inatt, vi sov i tältet och jag har ju haft en sån här saccosäck förut.
Den hade vi med ute i tältet, så den "döpte" Christine och Tezz till Mr. Saccosäck.;)
Sen har dom släpat med den t.ex när vi gick till lekparken och gungade så vi mådde illa och sen hade vi den på studsmattan, haha! Vi blir ju som vi blir när vi är och då gör vi allt möjligt konstigt.
Christine åkte hem med bussen runt 16.00 tiden, efter det fikade jag och tezz lite men sen skulle hon också hem.
Känns konstigt att vara själv, men skönt att få sova i riktiga sängen igen.
Vi gick en promenad också, tog med kameran och vi hade bröd med oss så vi kunde mata fåglarna så passade på att fota dom.
Ikväll har pappa, jag och Anton ätit taco och tittat på fotbollen, finns ju inget annat att titta på...
Men nu tittar vi på någon film som heter "The One", tror det var en 
science fiction eller något, men imorgon ska jag redigera lite bilder och göra tidsinställda inlägg och bara sprida ut dom på vissa dagar.



Saknar dig finaste Metropolitan!
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: