Glad midsommar

 
Glad midsommar på er!
Vi åkte ju ut med båten igår, vi fikade, grillade och spelade lite kort.
Runt 11 tiden la vi oss men pappa och bestämmde att vi skulle gå upp kl 3 för att titta och fota soluppgången. Det var nog en av dom häftigaste sakerna jag varit med om.
Halv 4 somna jag igen och när jag vaknade nästa gång så åt vi frukost, började plocka ihop lite och fikade en gång.
11 åkte vi hemåt, nu har vi ätit lite lätt och duschat och kl 3 ska vi cykla iväg till ett par som vi ska vara hos ikväll.
Blir fika, grillning, spela kubb m.m, kameran följer med såklart och kanske hinner/orkar slänga in ett inlägg från mobilen.:)
Om vädret är Okej imorgon så åker vi ut på sjön igen till på söndag, så inte förens på söndag kväll kan ni få bilder, tyvärr.
Men nu får ni ha en underbar midsommar så hörs vi senare!♥
Kommentarer
Postat av: Neha

Fin bild:D

Svar: Tack, gillar den jag också :)
Elin - Hobbyfotograf

2012-06-22 @ 19:17:04
URL: http://Nehaexponerar.blogg.se
Postat av: Neha

Tack:)

2012-06-23 @ 12:47:52
URL: http://Nehaexponerar.blogg.se

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: