Här trivs vi som bäst på sommaren

 
Foto: Jag / Plats: Öregrund ©Bilderna får EJ användas någon annanstans utan tillåtelse!
 
Hejsan!
Det var ett tag sen jag skrev något, men har inte orkat suttit med bilder och har inte gjort något under dagarna.
Men i onsdags så åkte mamma, jag och Anton till Örbyhus slott och tittade och gick en rundvisning.
Dock fick man inte se slottet speciellt mycket inifrån då det är privatägt...
Fotade en hel del och när vi var klar där åkte vi till Österbybruk och åt, det satt nå störd "tjej" vid ett annat bord där som satt och typ sjöng. Var nära att skrika något till henne men lyckades hålla tyst, hehe!
När vi ätit så for vi vidare till kära gamla Öregrund, men vi ska ju vara där med båt och inte bil, blir inte rätt när man åker bil dit.
Vi gick ner till hamnen där vi brukar ligga med båten när vi är där, fikade lite och sen gick vi runt bland alla färgglada och gulliga husen.
Fotade väldigt mycket där, ni kan se några av bilderna ovanför, det kommer fler någon annan dag.
Idag var vi upp på Ockelbo marknaden, var ganska mycket folk så det blev lite jobbigt att gå där tillslut.
Fick tröja/topp, en ny väska och sen fick Anton och jag göra nya nycklar hem med såna här tryck på, jag valde en häst på och Anton tog en hund tror jag.
Sen blev det väl lite godis också, när vi kom hem så bytte jag om lite och fixade lite och sen skjutsade mamma Anton och mig till trödje för vi var på bio med vår kusin.:)
Vi gick på Ice stage 4 i 3D, den var sjukt rolig som alla dom där filmerna är.
Nu ska jag sova för ska upp kl. 4 inatt/imorgon för att sen kl.5 börja åka mot Kolmården.
Vi ska sova på vildmarkshotellet från lördag till söndag, och när vi kommer fram imorgon så går vi hela dagen, sover och sen går vi en stund på söndag innan vi åker hem igen.
Ska bli super roligt, kameran är redo och alla objektiv följer med!
Så förbered er på att bli bombade med bilder när vi kommer hem igen.;)
Kommentarer
Postat av: Marie - En småländsk dalkulla ♡

Ohh finfint ställe

2012-07-01 @ 23:17:28
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: