Ny design

Nu har jag suttit och trixat och fixat med en ny bloggdesign.
Den fick bli väldigt enkel och ändrade mest färger och headern. Blev nöjd med den även fast den är så enkel.
Gillar ni den?:)
____________________________________________________________________________________________
Sov inte så länge idag, vaknade kanske halv 9. Satt mig och tittade på tven en stund innan jag satt mig här och
började med bloggdesignen. Sen ringde Therese, hon kom hit så vi satt en stund vid datorn, spelade ett spel
och resten av tiden skrattade vi bara, haha. Inte nu på onsdag men nästan onsdag när vi fått sommarlov så
ska hon sova här, så då borde det komma en massa bilder!
Åkte inte till Ockelbo och fotade sommaravslutningen något idag för det har ju regnat hela dagen igen.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: