Regn, regn och regn

 
Tog en paus igår, var helt slut hela dagen.
Gjorde inget speciellt utom att på eftermiddagen åkte vi till farbror i Ockelbo.
När vi kom hem la jag mig i soffan och sen låg jag där resten av kvällen, mamma och jag satt och tittade på Äntligen Midsommar och Sällskapsresan 2 - Snowroller.
Sov ganska länge idag, men blir så sjukt trött på vädret som aldrig verkar vilja ge sig...
Tror jag ska börja på den nya bloggdesignen nu, ska bara komma på några bra ideér, om jag inte kommer på något så myser jag nog framför en film istället.
Kommentarer
Postat av: Marie

Fin bild =D

Svar: Taack =D
Elin - Hobbyfotograf

2012-06-25 @ 19:10:48
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Fotograf Malin Sundin

fin bild :)

Svar: Tack så mycket =)
Elin - Hobbyfotograf

2012-06-25 @ 19:11:07
URL: http://malinsundin.blogg.se

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: