Sommarlov men saknar

NU är det sommarlov, tog halv 9 bussen till skolan.
Vaknade 7 så jag hade lite tid att göra iordning mig lite.
Men när vi kom fram till skolan så satt vi oss på bänken i hallen, men Mickis och jag gick upp till klassrummet och tittade om det var några där.
Det var några där som hade åkt med hamrångebussen tidigare så vi gick upp och hade lite roligt och pratade m.m, sen när alla kommit så gick vi ut och gick till kyrkan. Vi fick gå in direkt och sätta oss, sen tog det en liten stund innan niorna kom in.
Det tog ungefär en timme som planerat sen kramade vi om varandra, mamma kom och hämtade mig och Ellen.
Känns skönt med sommarlov men kommer sakna klasser väldigt mycket, mycket mer än dom sommarlov vi haft.
Har ätit lite nu och lite senare kommer Tezz och sover här. Blir väl massa, skratt, prat och kanske lite foto.:)
Lovat er bilder också så dom dyker upp under dagen.:)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: