Brandövning & rökmaskin

Pappa hämtade mig efter skolan, slutade 10 i 3.
Men på engelska lektionen så började brandlarmet att låta i skolan..
Dom hade rökmaskiner inne i biblioteket, så när vi kom in igen så var det jätte mycket rök
runt skåpen och inne i kaffeterian.
Men typ alla visste att det var övning så vi gick ut, i bara STRUMPOR, fan vad kallt det var..!
Mina fötter domnade bort, inte roligt! Men vi slapp iaf typ hela engelska lektionen.
Sen på svenskan gjorde jag sista nationella svenska provet, lätt som en plätt, tog typ bara en kvart.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska börja byta om för ridningen, sen typ 20 över 4 hämtar vi Ellen.
Sen hämtar vi Hanna och åker till ridskolan, hoooppas på Molly!♥
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: