Dålig dag

Tänkte att någon i familjen skulle vilja ut och gå med mig en sväng
så jag fick fota, men fan heller.. Så det blir tyvärr inga nya bilder idag.
Tänkte att jag skulle uppdatera bra idag, men har inte haft ork.
Har ont i huvet och sen igår kväll krånglade min dator, var rädd att
den typ krachat eller något, men pappa fixade lite med den så nu funkar den utmärkt igen.
Ska försöka göra något nu och sen får vi se om jag bloggar nå mer idag.
Det finns några personer just nu som förstörde mig dag..
Imorgon är det ridning, fast vet inte om jag vill rida, vi får se.
OM jag rider så vill jag ha Molly igen, min lilla gullehäst.♥
Kommentarer
Postat av: Josefine

Fin blogg med fina bilder! :)

2012-03-23 @ 13:47:08
URL: http://fantasias.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: