Fotboll?

Kan ni tänka er? Spelade fotboll på en av rasterna idag, och tyckte det var roligt,, haha!
Jag brukar hata fotboll men det var riktigt roligt idag, inte direkt för att jag kan spela
men ändå. + att jag gjorde världens snyggaste ramling då också.
Vi gick till 16.30 idag, hade matteprov imorse, gick inge bra.. Sen bytte vi platser och möblerade om med borden.
Har ätit och läst igenom alla bloggar nu, så nu är det bara att kanske redigera lite bilder
och ev fixa något inlägg med bilder. Imorgon slutar grupp 1 halv 12, fast kommer hem vid halv 1
då bussen går 10 över 12, måste vänta i 40min på den.
Kommentarer
Postat av: Anonym

blogving byte?

2012-03-29 @ 18:52:11
URL: http://mosansliv.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: