Hälsade på i Trödje

Nu på eftermiddagen åkte pappa, jag och anton till trödje och
tittade om kusin var hemma.
Det var han, vi gick ut en sväng och han visade hur långt han kommit
på nya boxen som nu fölet kommer stå i som dom ev ska ta av Metro i sommar, jippie!
Sen gick jag till hagarna och fotade och gosade med Metro och Never lite.
Fotade några kisse missar också, och hästarna förstås!
Ni får nöja er med dom här bilderna så länge.
Nu har jag ätit med hela familjen och tittat lite på tven, vi fick låna hem en film av kusin.
Action som vanligt, så nu ska vi gotta i oss lite chips och dricka och mysa framför filmen.
Håller även på att ladda upp en video som mamma filmade på ridningen sen i onsdag när jag hoppar Molly.=)
En liten rolig sak idag är att kommentarerna har rullat in på löpande band här idag på min lilla blogg.
Och alla är så positiva och glada, ni har gjort min dag kväll super bra, blir så glad!
Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilka fina foton :)

2012-03-17 @ 21:12:52
URL: http://mydays.nu

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: