Hoppning/markarbete med Miss Molly♥

Ful bild från förr, fast molly e söt! ;)


Idag så red jag förstås Molly, borstade av henne och sadlade och så.
Satt upp ute i ridhuset och skrittade fram, sen fick fi trava över bommar och så.
Efter ett tag så fick vi börja hoppa lite små studs och så, vi skulle ju komma in i trav och sen galoppera
över resten av bommarna som det var då.. Sen la hon upp så att alla blev 3 kryss.
Så fick vi komma in och hålla ut vänster handen i båda varven och sen båda händerna.
Det var skiit roligt, speciellt på Molly, hon bockade en gång, vet inte riktigt varför men hon blev
nog rädd för något på andra sidan ridhuset.
Vi fick också galoppera runt fyrkants spåret och så i lättsitts och på slutet travade och skrittade vi av dom.
På söndag är det igenridning, om det är fint väder så ska vi rida ute och ha dressyr.
Inte så roligt med dressyr men destå roligare att rida ute, pappa skjutsar så han får nog fota då!
Ska ha Molly då också, jippie! =D
Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt när man får den feelingen! :-)

2012-03-14 @ 21:27:32
URL: http://mylifeandbrian.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: