Kära fredag kom på besök

Kära fredagen kom på besök igen, sköönt!
Gick till klockan 14.00 i skolan idag och sen kom bussen 14.10.
När jag kom hem så hämtade jag bara kameran och bytte jacka och fixade lite snabbt
innan jag stack ut och fotade, katten, blommor och lite annat småt och gott.
En av bilderna ser ni ovanför, gillar den verkligen.
Det var jätte varmt och skönt ute idag, så passade på innan molnen kom.
När jag varit ut och fotat så satt pappa, jag och anton oss ute på balkongen och åt glass.
Sen nu på eftermiddagen så har jag och Julia fotat lite då hon var på kalas hos ett par
som bor typ 1 hus bort från mitt, så vi gick ut med hennes mormors hund Sören och fotade.
Nu ska jag äta, sen kika på tven och äta godis o mysa. Kommer ett inlägg lite senare med fler bilder.
Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh vad gott att äta glass på balkongen och så fin bild du tagit, duktig du är =D

2012-03-23 @ 19:44:28
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: