Länge sen?

Copyright på bilderna, ingen får ta/använda dom!

Efter skolan idag så tog Ellen och jag bussen till Hamrångefjärden och gick till hennes mormor.
Vi började med att mocka Lillens box, sen fotade jag honom lite och efter det tog vi in honom.
Han var smutsig så vi fick rykta ordentligt, sen så fick han gå in och äta och vi gick in och fikade en sväng
innan ellens mamma hämtade oss. På fredag ska vi också dit, då följer Madde också med.
Tror vi skulle ta en promenad med honom då också.
Det var rätt länge sen jag laddade upp några häst bilder nu, har inte fotat hästar på länge.
Så hoppas ni tycker om dom.
Imorgon är det ridning, tror att jag får Molly♥
Kommentarer
Postat av: Marie - Fota lyckan i vardagen

Ohh så fina bilder du fotat på fina hästen =D



Roligt att du är en hästtjej, det var jag med ett tag i din ålder =D

kramar

2012-03-13 @ 18:16:43
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: