Mina kära läsare

Nu får jag verkligen skärpa mig, men tyvärr var jag ju och red igår så
kunde inte blogga, för vi kom hem halv 9 för vi stannade kvar och tittade på hela nästa lektion.
Red älsklingen Molly igen, vi hade ju Lisa och hon var super bra.
Vi fick hoppa först ett kryss och sen en typ kombination och på slutet en hel bana.
Idag har gick vi i skolan till halv 4, sen hämtade pappa och Anton mig så åkte vi till Gävle.
Vi fikade och sen handlade vi lite och när vi var klar där så åkte vi ut
till valbo.
Jag har fått inspiration från några bloggar om scrapbooking, så fick en sån bok/album
av pappa så jag kan testa det själv, så i helgen ska jag börja lite på den.
Imorgon är det skola till 2, sen får vi se om jag kanske följer med Ellen till Lillen.
Annars blir det nog att fota, för behöver lite nya bilder så ni kan få några bilder.
Just nu sitter jag och tittar på "Svergies värsta bilförare" sen klockan 9 är det "Biggest loser Svergie".
Bloggar nog inte mer idag men imorgon o i helgen blir det bättre uppdatering.=)
Nästa onsdag fyller mamma år, så då rider jag inte.
Men vi har dressyr så det gör inte ett dugg.
Fast Lisa skulle byta hästar tror jag, så hoppad jag får Harry om två veckor om jag inte få Molly igen.
Men jag förstår inte varför det bara är ellen och jag som rider henne på vår
lektion? Fattar inte varför ingen annan i gruppen får rida henne...!
Men bloggar imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mirre en smålandstoka

Nämen vad ser jag att du skrivit på mig under länkar, gulle dig =D



Så rar du är

2012-03-22 @ 21:13:59
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Ha en trevlig kväll nu med god mat och godis =D

kram

2012-03-23 @ 17:54:25
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: