My day

Gammal bild

Har varit i skolan hela dagen som varje torsdag.
Gick till halv 4, så är rätt trött nu.. Men har varit trött hela veckan förstås men men.
Det är grått och trist väder ute, så orkar inte fota något idag.
Men imorgon följer jag med Julia hem och och självklart fotar vi väl.
På idrotten idag så hade vi kondition, jag, Ellen och Olliver ledde uppvärmningen idag.
Så vi gjorde det vi bestämt sen fick vi "springa" 5 minuter på en sån här tjock matta.
Alla klarade det, jippie! Sen så skulle vi klättra upp och ner på ribbstolarna i 5minuter, jag
lyckades klättra upp o ner 35gr, fniss!
Sen så skulle vi sitta stolen i 5min, några klarade typ bara 1minut, jag orkade bara 3minuter.
Julia klarade 5min, fattar inte hur hon orkade det.
Hinner nog blogga iaf två gånger till idag.
Kommentarer
Postat av: Marie

Ja idag har det varit trööök väder, det snöar här och är disigt.



Hehe, ja har ju det, de andra var jag inte helt nöjd med då det var lite konstig färg på dem i min bärbara datorn



Kul att du gillar dem =D

2012-03-08 @ 18:37:16
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: kajsa

vi gick med till halv 4 idag, tycker inte att man borde få ha så långa skooldagar haha!

fin bild :D

2012-03-08 @ 20:55:24
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: