Ockelbo marknaden och kanske blåbärshoppning

Godmorgon!
Ringde till trödje för en stund sedan men det blåser på jävligt så jag kunde inte rida Metro idag, får se om det är bättre väder imorgon, eller ja att inte blåser iallafall.
Så istället åker vi till Ockelbo marknaden lite senare, och ev åker vi till stallet också, eftersom det är blåbärshoppning idag. Så ska ladda på kameran så jag kan fota lite då!
Jag kommer även snart fixa till bloggen igen, har fått Ellens och mickans kodmall så jag kan rätta till lite igen.;)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: