Redigering

Lekte lite i photoshop ikväll.
Vad tycker ni?
Om ni undrar vad jag gjort på den understa bilden så har jag redigerat på telefonledningar osv.
Alltså bara väldigt enkla saker, men ville bjuda på lite "roliga" bilder.
Imorgon verkar det bli tråkigt väder igen, men OM solen skulle komma fram så kastar jag mig ut med kameran och går en liten fotorunda.
Får se om det kanske kommer upp lite bilder på min farbrors kattungar som föddes på min födelsedag förra året.
Fotade dem från att dom var 1 dag gammal till dom var 14 veckor när 3 av dom flyttade..:(
Fast farbror har ju en kvar som heter Tummen!
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: