Varma foton på en kall dag

Det var några små bilder jag fotade idag av sammanlagt 386 bilder.
Har inte fotat så mycket samma dag på väldigt länge nu, brukar bara bli runt 100st.
Men idag fick jag fram fotolusten riktigt, för har varit hos moster på kalas.
Och där omkring finns det en massa gamla byggnader m.m, sånt som jag älskar att fota.
Kommer fler bilder från vår lilla prommenad senare.
Men nu är jag hungrig och faktiskt lite trött, så får nog ta och vila lite och äta innan jag fortsätter med alla bilder.
Kommentarer
Postat av: Jennie Lenita - 3 barnsmamma

Tack så mycket :)

2012-03-31 @ 17:19:08
URL: http://jennielenita.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: