Härliga minnen

Bilderna är fotade med min lilla röda digital kamera förra året, så kvalitén är inte den bästa!

Har suttit och tittat igenom en massa gamla bilder, mest från förra sommaren.
Saknar verkligen dom här härliga varma och soliga sommar dagarna, speciellt när vi red och jag
fick min lilla gulle plutt Molly på lektionerna.♥ Då var verkligen allt perfekt!
Hoppas det blir en lika härlig sommar i år också.
Inte många lektioner kvar på ridningen nu heller, så håller tummarna att jag kan få rida Molly en gång iaf.
För kommer troligtvis inte vara med på något ridläger i Ockelbo, eller inte någon annanstans heller för den delen.
Men nu ska jag redigera lite bilder som jag fotat nu och sen får vi väl se vad jag hittar på, solen är ju framme idag iallafall så kommer nog vara ute en hel del.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: