Helg, kära helg

Har haft en kort paus från blogg några dagar nu.
Har bara loggat in och svarat på kommentarer och så. Men nu i helgen ska jag försöka blogga lite men sen till veckan kommer det tyvärr bli lite dåligt med bloggningen igen. Och så kommer det hålla på ända fram till den 13 Juni när vi får sommarlov. Men hade Cryllan på ridningen i onsdags, gick super bra. Vi hoppade ju terräng och allt gick jätte bra! I torsdags hade vi en ganska lugn dag i skolan och sen på eftermiddagen var jag med Tezz och fotade och lite andra saker. Igår hade i friluftsdag i skolan på fjärranhöjder, det var väl ganska roligt.
Det var grymt varmt och skönt, så det var i stort sätt en perfekt dag. Sen på kvällen grillade vi och myste lite.
Somnade ganska tidigt så vaknade tidigt imorse också. Har varit ute nästan hela dagen, fotat en hel del.
Ska fixa en bild som jag ska skriva ut senare ikväll nu, men den får ni se först imorgon.
Och imorgon redan runt 09.00 tiden tror jag vi ska åka till stugan, vi brukar vara där på morsdag.
Vi brukar vara flera stycken där och städa/renovera/bygga lite och sen grillar vi och äter och myser lite.:)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: