Sista lediga dag

(Arkiv bild)
Idag är det sista dagen att vara ledig.
Fast hostar så mycket att jag har sjukt ont i halsen och febern ligger på 37,8 ungefär.
Men igår vid 20.30 gick vi till kasen, hade kameran med naturligtvis, sen runt 22.00 sköt dom en jäkla massa raketer, myycket mer än förr.
Så blev säkert 200 bilder bara på raketerna.
Vi grillade även kyckling igår, så medans pappa grillade så var jag ut och fotade lite.
Det skadar ju inte med lite frisk luft, eller hur?
Idag får vi se om jag kommer ut något, får se om jag kanske orkar ladda upp några bilder också.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: