Sommarens outfit

Efter tandläkaren idag så gick mamma och jag och fikade lite.
Åt kyckling sallad, gott var det iallafall. Sen åkte vi hem, bytte om lite och hämtade upp Anton sen åkte vi mot valbo. Vi började med att titta efter nå kläder till Anton till skolavslutningen, det gick snabbt att hitta.
Sen började jag leta en klänning, vet dock inte om jag kommer ha den på skolavslutningen.
Men som ni ser på bilden längst upp så hittade jag en söt klänning som jag förmodligen kommer använda ganska flitigt i sommar. Hittade ett linne som jag ev kommer ha på skolavslutningen om jag inte tar klänningen.
Köpte lite mer, bland annat ett halsband.
Imorgon är det bio med klassen, får se när jag kommer hem, sen ridning. Hoppas naturligtvis på Molly som vanligt och tror vi skulle hoppa några terräng hinder om det blir fint väder!:)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: