The summer

Bjuder lite snabbt på två bilder från min varma och sköna helg!
Igår var vi i stugan redan klockan 10, allt eftersom så kom alla. Vi är ju där varje år och städar, bygger och firar morsdag. Det var riktigt mysigt, fast blev ordentligt solbränd på vissa ställen och på vissa inget alls, ser lite fail ut för hade shorts på mig hela dagen. Men iallafall så fiskade moster, jag och Anton lite. Moster fick upp 1 jätte liten abborre. Och en stund efter så fick Anton upp en ganska stor en som vi kunde äta.;) Vi grillade, fikade och åt tårta m.m. Sen hade kusin, jag och Anton vattenkrig, vi hade stora hinkar och kastade vatten på varandra, haha!
Hade mina vanliga kläder på så till sist fick jag ta och byta om till badkläderna, men kusin åkte hem och Anton hade hoppat i vattnet medans jag bytte om så gick i jag med men det var lite kallt så gick upp direkt, fegis, haha!
Men nu ska vi försöka skynda på dom sista veckorna allt vad vi kan så vi får sommarlov någon gång och kan få sooovaaa.;)
Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh så fina bilder vännen

kramar

2012-05-28 @ 15:06:19
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: