Tyvärr kära ni

Kommer tyvärr lägga bloggen lite åt sidan fram till sommarlovet.
Har inte tid eller ork om dagarna just nu, i onsdags red jag Harry, markarbete/hoppning.
Det gick inte så bra, failade lite och han ville absolut inte hoppa...
Igår gjorde jag inget speciellt, idag slutade jag halv tolv, bussen kom kvart över och nu sitter jag här och gottar i mig lite allt möjligt.
Runt fem tiden åker jag till stallet och rider, så Kanske skriver om det ikväll.
När vi kommer hem från stallet ska vi iallafall äta köp pizza, gott!
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: