Fotografering med Christine :)

Nu har jag kommit hem efter att ha varit ute med Christine lite.
Mötte henne vid busshållplatsen fem över elva, hade kameran med
så vi gick mot stugfjärn.
Fotade lite på vägen dit och så, sen gick vi till min stuga och tittade lite och fotade.
Sen gick vi hem, vi var ute i 1,5 timme då, sen satt vi oss här lite och pratade och så.
Sen ut tio minuter, in och äta och så.
Vi fixade även ett bildspel med bilder från idag, det kanske kommer upp senare.
Och sen gick vi ut och tog sparckar och så, sen följde vi efter lillebrorsan och hans kompis
lite för att retas.
Efter ett tag åkte vi till lindövallen och tittade lite, typ ingen där så det var tråkigt..
Sen såg vi att klockan var typ kvart i fem, och Christine skulle med bussen som gick fem över.
Så vi började gå till bussen, vi gick in på konsum en sväng först.
När hon klivit på bussen gick jag hem, nu sitter jag här, lyssnar på musik och funderar
på om jag ska göra läxorna. ;)
Bilderna kommer strax från idag!
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: