Ny vecka, nya tag

Jaha, då var det måndag igen då.
Har haft ont i magen idag, åt inget till frukost och åt bara en toast i skolan. :/
Men nu har jag ätit ett äpple och snart blir det mat, så det blir nog bättre.
Imorgon är det skola till två, sen bussen hem till 20 över ungefär, kanske hinner fota
om det är bra väder.
Nu snöar det här igen, det är nu all snö kommer som skulle kommit i december. ;)
Snart kommer en ny header, då Ellen ska skicka bilderna idag. :D
Yeeey, älskar bilderna!

Love dem! ♥♥♥♥


Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: