Beställning påväg

 
Har inte gjort mycket annat än att äta, fikat och tittat på tv idag.
Vi har beställt en 5 i 1 56mm reflexskärm och ett UV till filter till 50mm objektivet från tvspelsweb.
Så vi får hoppas att det kan bli lite väder snart så man kan ut och fota.
Vill tillbaka till Öregrund, känns jätte längesen mamma, jag och lillebror först var till Örbyhus slott och sen till Öregrund.
Imorgon börjar mamma jobba igen efter semestern och pappa jobbar också så nu blir lillebror och jag ensamma.
Har tänk på en bloggdesign jag skulle vilja ha men vet inte om jag kan göra den, vi får väl se.:)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: