Det har kommit

 
När Anton kom in med posten idag såg jag att paketet med reflexskärmen och filtret kommit.
Så Anton fick ställa upp som "modell",haha. Vilken skillnad mot för när man fotar utan reflexskärm.
Håller på att redigera några nu, men det kommer bara upp 1 till att börja med för dom blev inte så bra.. haha. Förmodligen blir det mer fota idag, speciellt porträtt. Vaknade runt kl.12 och såg att solen var framme, så skyndade mig ut. Mamma och Anton spelade badminton så tittade en stund sen spelade jag lite med mamma. Sen har vi varit fram och handlat och ätit m.m.
Det ska vara soligt hela dagen, så får väl se om vi kanske åker till stugan när pappa kommer hem.:)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: