Fullt upp

 
Som ni märker så lägger jag bloggen ganska mycket åt sidan just nu.
Tezz kom hem från sin mamma i förrgår så nu kommer ju vi va i stort sätt varje dag och vi är mest ute och på kvällarna är jag för trött för att blogga. Men ska göra mitt bästa för att uppdatera varje dag.
Är riktigt sugen på att fota nu men vädret är inte speciellt bra just nu, det regnar inte men det är molnigt och grått. Fotade Tezz hund Lisa tidigare idag, blev några bra bilder som kommer upp här ev imorgon. Ska redigera dom sista Jädraås bilderna imorgon också.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: