Galna tjejer

 
Tezz sov här inatt, vi var hela dagen igår och typ studsade studsmatta, skrattade, cyklade till konsum och köpte en påse ostbågar, en påse chips och en dricka.
När vi kom hem igen så satt vi på Spider-man 2, när vi ätit upp ostbågarna och lite chips så pausade vi och gick ut och studsade i 1 timme ungefär. Sen gick vi in och tittade klart på filmen, och satt oss här vid datorn.
Resten av kvällen satt vi i min säng och pratade, skrattade och höll på som vi alltid gör.
Runt kvart över 2 gick vi och la och vaknade 10 idag, sen har vi cyklat runt här omkring, suttit här och varit ute med Tezz hund Lisa och fotat henne lite.:) Ska äta nu snart sen drar jag iväg till ockelbo på kalas, farbror fyller år.
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: