Mimmi blev modell

 
Blev fotosugen igår så plockade fram kameran och allt och fotade Mimmi som låg och gosade på utemöblerna.
Blev några porträtt på Anton också, vill "träna" med reflexskärmen lite, är lite svårt att få till det.
Använde den när jag fotade Mimmi igår också, blev helt okej. Ni har säkert redan sätt att jag gjort om här på bloggen igen, och såhär kommer det få se ut ett tag framöver nu.
Kan inte riktigt förstå att det snart redan hunnit bli augusti, om mindre än en månad så börjar skolan igen, usch!
Men får njuta av den tid man har kvar av det alldeles för korta sommarlovet.
Tezz sov här inatt, vi var ute och cyklade 1 timme igår kväll ungefär, sen satt vi här till vi blev trötta då la vi oss.
Vaknade runt kl.09 idag, åt frukost och tittade på tven innan vi tog cyklarna och cyklade en sväng.
Nu har hon gått hem för hon skulle till sin syrra senare idag, får se vad jag hittar på resten av dagen.
Tror jag ska börja ladda upp lite bilder här, ska försöka blogga idag iallafall.:)
Kommentarer

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: