Sjöresa

Mamma och jag ska börja packa båten och när pappa kommer hem så åker vi ut.
Verkar ju som vädret kan hålla sig ganska bra i helgen iallafall.
Blir inte så mycket bloggning, kanske slänger in ett inlägg med mobilen.
 
Igår gjorde vi inte så mycket, ena stundet regnade det och nästa sken solen och det blev jätte skönt ute.
Jag och mamma låg på studsmattan och vilade lite i solen, då började det naturligtvis regna.
Gick in och la mig här och mamma satt sig ute, efter en stund så sa mamma att det börjat åska ute.
Så vi fixade allt här inne med datorer m.m och sen satt vi oss ute på altan.
När pappa kom hem så fikade vi lite ute och tittade på blixtrarna, hehe.
Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: håller med :) tusen tack!

2012-07-15 @ 08:56:36
URL: http://louisedahl.blogg.se

Tänk på...
•Att du lämnar alltid efter dig en IP adress
•Att du inte kommenterar Anonym för dessa kommentarer raderar jag
•Att du inte skriver reklam för att få fler besökare till din blogg
•Att om du frågar om bloglovin byte så ska du vara seriös och inte luras (Isåfall tar jag bort att jag följer dig)

Lämna en gullig kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Din text: